MASS communication
Werk
Klant
DMI Vastgoed
Opdracht
Project Branding

MARLEEN MERCKX onderzoekt als buurttester het thuisgevoel van ‘Het Klaverveld’

‘Het Klaverveld’ in Berchem is een nieuwbouwproject van DMI Vastgoed. Het zijn betaalbare, duurzame appartementen en bovendien, àlles is in de buurt: parken, winkels, openbaar vervoer, kinderopvang, horeca....Mass zag in Marleen Merckx de ideale ‘buurttester’ om het thuisgevoel én de omgeving te onderzoeken door te proeven, kijken, luisteren en beleven. Hiervan werden filmpjes gemaakt die uitgezonden werden op ATV en te bekijken zijn op www.hetklaverveld.be.

Bij een twaalftal handelaars staat een pijl om duidelijk te maken dat ze écht niet veraf liggen van het project.

Mass Communication ontwierp het logo, de website, de nieuwsbrief, werfcommunicatie, de filmpjes en bedacht het concept.

  • Print
  • Online
  • DM
  • Outdoor
  • Social
  • Radio
  • TV
  • POS